نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4009
-
الف
+

«علی صادقی» : دوست دارم کرکتر «آرنولد» را بازی کنم

«علی صادقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: دوست دارم کرکتر «آرنولد» را بازی کنم.

«علی صادقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: واقعیت این است که خودم دوست دارم کرکترهای جدی را هم تجربه کنم ولی بیشتر از آن دوست دارم مردم را شاد کنم.

به گزارش آی فیلم2، «علی صادقی» بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی در کرکترهایی که تا اندازه ای به یکدیگر شباهت دارند و در سریال‌های مختلف باز تولید می‌شوند گفت: واقعیت این است که شخصا خودم انتخاب نمی‌کنم که همیشه کرکتر آدم‌هایی که مردم را حرص بدهد را بازی کنم اما پیشنهاد کرکتر دیگری به من نمی‌شود.

بازیگر سریال خانه به دوش گفت: البته مردم درباره تکراری بودن کرکترهای من هم ابراز ناراحتی نکردند ولی به هر حال خودم می‌دانم که همه نقش‌هایم، مثل یکدیگر شده است.

کمیدین ایرانی به خبرنگار گفت: این موضوع انتخاب من نبوده و مربوط به قصه و کرکتری است که به من می‌دهند. یعنی دست من نیست تا بتوانم یک آدم  که مخاطبان خود را حرص می دهد، در چند حالت بازی کنم. به نوعی وقتی که چنین کرکترهایی را به علی صادقی می‌دهند، همان چیزی می‌شود که در نقش‌های پیشین بوده است.

این بازیگر درباره اینکه دوست دارد چه نوع کرکترهایی را بازی کند، بیان کرد: دوست داشتم کرکتر آرنولد را بازی کنم! البته مزاح کردم.

او گفت: به‌طور کلی کرکتر خاصی مدنظرم نیست ولی نقشی که در سریال نون.خ داشتم را بسیار دوست داشتم. امیدوارم که بازهم از این نوع کارها با یک متن خوب ساخته شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

این بازیگر ایرانی در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که با توجه به موفقیت بازیگران کمیدی در ژانرهای دیگر، آیا علاقه‌ای به ایفای نقش‌های جدی دارد یا خیر، نیز گفت: واقعیت این است که خودم دوست دارم کرکترهای جدی را هم تجربه کنم ولی بیشتر از آن دوست دارم مردم را شاد کنم.

صادقی در پایان گفت: به نوعی دوست ندارم در این شرایط کرکترهای جدی و ناراحتی داشته باشم و مردم را به گریه بیندازم. به همین دلیل کرکترهایم همیشه شاد بوده و فکر نمی‌کنم مردم هم من را با نقش هایی غیر از این قبول کنند ولی به هر حال اگر کرکتری باشد که خودم هم از آن خوشم بیاید، حتما آن را قبول خواهم کرد.

علی صادقی با بازی در سریال «آفتاب عالم تاب» ساخته «امیر سماواتی» و «مازیار حبیبی نیا» وارد عرصه ی سینما شد و با ایفای نقش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» به شهرت رسید.

«سه در چهار» ، «خوش نشین ها» ، «کوچه اقاقیا» ، «زن بابا» ، «پشت کنکوری ها» و «موج و صخره» از جمله سریال هایی است که «علی صادقی» در آن ها نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر ایرانی هم چنان در فلم های سینمایی «همه چی آرومه »، «ورود آقایان ممنوع»، «زندگی شیرین»، «ازدواج در وقت اضافه»، «کیش و مات»، «ماهی دم قرمز» ، «شیر و عسل» و...نقش بازی کرده است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر